Winter art journal bladzijde

Lieve lezer,

Er is alweer sneeuw voorspeld, de winter gaat eerdaags toch echt haar intrede doen. Het inspireerde mij in elk geval om aan de slag te gaan in mijn A4 art journal om een winterpagina te maken.


Deze bladzijde ben ik begonnen met het ijskristal stencil en de structuurpasta van Dutch Doobadoo.




Ik ben plaatjes bij elkaar gaan zoeken die ik op de bladzijde wilde gebruiken en ik heb wat stukjes papier met een papierdistresser bewerkt en distress inkt.

Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met waterverf; de bladzijde goed nat maken en met een grote kwast kleur aanbrengen.


Tijd om te plakken. Nadat ik de plaatjes had opgeplakt heb ik nog met bruine waterverf details aangebracht evenals glitter (gewoon, met glitterlijm).


Klaar! Een winter glitterpagina.


Fijne dag toegewenst!

Groetjes, Reanna




Reacties

Populaire posts van deze blog

Everything pumpkin!

Art journal pagina "meisje"

Treasure the creative soul