Wonderful place

Lieve lezers,

Ik had zin om fijn in mijn art journal te werken, even niet nadenken en gewoon doen.
Dit is het resultaat geworden.


Ik ben begonnen met het scheuren van papier dat op mijn tafel lag en lukraak te plakken.

Met het Dutch Doobadoo A5 mask art geomatric squares 470.715.113 en de structuurpasta heb ik structuur op de bladzijde aangebracht.


Van Cadence heb je superleuke mediums, hier heb ik gewerkt met de Rusty Patina en Distress Pasta. Over de natte Rusty Patina heb ik bronzen embossingpoeder gestrooid en met de heattool verwarmd. Dat geeft echt een heel mooi effect!


De plaatjes en tekst had ik inmiddels uitgezocht, maar eerst heb ik met washi tape en draad een leuke ondergrond geplakt.





Na het plakken van de plaatjes, ribbelkarton en tekst, heb ik ook nog gestempeld met een stempel uit de Mindful Art collectie van Jenine Siemerink via Studio Light.


Klaar! Even niet nadenken, maar ontspannen bezig zijn in m'n art journal. Een aanrader! 


Hele fijne dag toegewenst.
Groetjes, Reanna







Reacties

Populaire posts van deze blog

Everything pumpkin!

Art journal pagina "meisje"

Treasure the creative soul