Everything pumpkin!

Lieve lezer(es),

Tussen alle Sinterklaas- en Kerstdrukte door zouden we bijna vergeten dat het nog altijd herfst is. De bomen worden nu kaler en kaler, maar in het bos zijn de mooie herfstkleuren nog altijd zichtbaar.

Op deze bladzijde heb ik gewerkt met o.a. het prachtige Prima Marketing herfstpapier:



Deze bladzijde in mijn Craft Emotions planner ben ik begonnen met het stansen van een bladzijde met de bladzijdestans van Craft Emotions:


Ik heb twee stukken papier gesneden (12x10 en 11x9 cm) om in het midden van de bladzijde te gebruiken. Ook heb ik plaatjes gesneden van een van de Prima Marketing vellen:


Als ik tijd heb en even geen inspiratie om te knutselen, dan knip ik de vele knipvellen die ik heb. Laatst heb ik een bakje vol geknipt en nu kon ik kiezen wat ik op deze bladzijde wilde gebruiken:


Vervolgens ging ik kijken wat leuk zou staan. Schuiven, verplaatsen, nog eens schuiven....


De randen van al het papier dat ik in het midden gebruik heb ik gedistressed:


Ik bedacht me ineens dat ik nog bladeren overhad die ik had gemaakt voor een live en die kleuren pasten perfect op deze bladzijde! Zo zie je maar, wie wat bewaart die heeft wat.


Van de stukken papier in het midden plak ik de onderste meteen op het papier en onder de bovenste plaats ik foamblokjes zodat ik er nog van alles onder kan schuiven:


Hierna was het een kwestie van weer schuiven en plakken. Ook heb ik alle randen van al het papier bewerkt met distress inkt.


Als finishing touch heb ik met een gouden Nuvo drops her en der druppeltjes aangebracht, ik vind dat vaak een leuk detail en het maakt het 'af':


Zo, klaar! Ik hoop dat je dit blog leuk vond en ik verwijs je graag naar het volgende blog (nadat je een reactie op mijn blog hebt achtergelaten, als je op alle blogs een reactie plaatst kom je in aanmerking voor een prijsje). Het volgende blog is het blog van Jolanda Meursen en je vindt het hier: http://jolandameursen.blogspot.com/ 



Liefs, Reanna



















 

















Reacties

  1. Wat mooi!! En ik ben verliefd op je pagina, dat ik gelijk ook zin heb om zoiets te gaan maken. Pas begonnen met een planner en dit bevalt me super, vooral die van Craft Emoitions.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal te gek. Super mooi gemaakt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals al jouw creaties is deze ook weer super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf. Ik bekijk graag jou creaties en ook de live uitzendingen!
    Ik leer er ontzettend veel van!!
    Dankjewel daarvoor.
    Warme groet,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw schitterend geniet altijd van je lives

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi altijd wat je creeert reanna word altijd een plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow.....wat super GAAF gedaan.....het is echt een plaatje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooie pagina in je Craft Emotion planner Reanna...en zo duidelijk uitgelegd hoe je allemaal te werk bent gegaan. .met super mooie details allemaal...Ik zit momenteel ook nog in de herfstmood....dus wie weet ;-))
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wederom een beauty creatie, en wat je zegt het herfstgevoel was even weggedrukt . Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige Reanna. Mooie warme herfstkleuren, maar door de lichte achtergrond ook mooi fris.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Art journal pagina "meisje"

Treasure the creative soul