Art journal pagina "meisje"

Lieve lezers,

Deze bladzijde in mijn art journal lijkt misschien moeilijk, maar dat valt best mee. Het enige is dat de bloemetjes ervoor zorgen dat je journal lekker dik wordt (en laat ik dat nou best leuk vinden, zo'n chunky journal).

Dit is de bladzijde geworden, ik leg het proces hieronder uit.


Ik begon met een experimentje; de transparante paste mengen met pigment poeder. WAUW, dat werd zo gaaf! Ik heb het gebruikt in combi met het mooie vlinder stencil 470.715.110.




De volgende stap was een focal point (plaatje) uitzoeken. Ik koos een tekening van Charlene van der Vorst, de kleuren passen er perfect bij. Achter de focal point heb ik een randje geplakt van de paper art borders 472.948.020. De foto plakte ik op met 3d plakkers en daarna heb ik de bloemen opgeplakt en de blaadjes van de paper art autumn 472.948.027.





Het kleuren kon beginnen. Ik koos drie kleuren (mauve, lichtgoud en ik heb geverfd met de sparkle spray van Nuvo). Uiteindelijk heb ik alles gekleurd, dus ook alle bloemen.



Ik ben van de details en kan daar heel lang over pietlutten... Zo heb ik nog 3d balletjes toegevoegd en Nuvo drops.


Toen alles droog was, heb ik ook nog gestempeld en de 3d balletjes gekleurd. De volgende ochtend heb ik zelfs nog bloemetjes toegevoegd (ik zei al dat ik een pietlut ben...). Hieronder detailsfoto's en het resultaat.




Ik wens je een hele fijne dag toe!

Groetjes, Reanna

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Everything pumpkin!

Treasure the creative soul