Treasure the creative soul

Lieve lezers,

Ik doe dit jaar mee aan de challenge 52 weeks of journaling. Momenteel werk ik wel vooruit, want 30 november start de dagelijkse challenge 'journal your december '.
Dit is week 50, thema zwart/wit.


Ik ben gestart met het greyboard van Dutch Doobadoo en het uitzoeken van het plaatje. Ik vind de greyboard ZO leuk!


Het stukje greyboard heb ik met de zwarte Dutch Doobadoo Gesso geverfd.


Met Versamark en embossing poeder heb ik het ornament glimmend zwart gemaakt (zo gaaf!).


Voor de bladzijde heb ik het mask art stencil waves gebruikt (470.715.037) en de structuurpasta.




De acrylverf heb ik met water naar beneden laten 'lopen' en ik heb nog wat zwarte krullen gestanst om achter de foto te plakken.


Tot slot heb ik nog een tekst uitgezocht uit een van de tekstblokken van Tim Holtz en klaar!


Fijne dag en tot de volgende keer!

Groetjes, Reanna




Reacties

Populaire posts van deze blog

Everything pumpkin!

Art journal pagina "meisje"